Strona głównaUrodaJak salony fryzjerskie mogą zadbać o budowanie długoterminowych relacji z klientami?

Jak salony fryzjerskie mogą zadbać o budowanie długoterminowych relacji z klientami?

Budowanie relacji z klientem w przypadku biznesu z branży health and beauty ma niebagatelne znaczenie. Zbudowanie bazy lojalnych klientów pozwala patrzeć ze spokojem na długoterminowe utrzymanie się na rynku. Powstaje pytanie – co można zrobić, żeby zadbać o relacje i wyróżnić się na tle konkurencji?

Jakość usług oraz serdeczna atmosfera podczas wizyty w salonie to podstawa

Podstawą bez wątpienia są umiejętności fryzjerskie. Jeśli potrafisz wyróżnić się na rynku jakością i jednocześnie cena oferowanych usług pozostaje na rynkowym poziomie to z pewnością dobre relacje z klientami buduje się łatwiej albo… dużo łatwiej.

Jednak jak wiadomo, nawet bardzo wysoka jakość usług to nie wszystko. Ważne jest zadbanie o to, żeby po prostu klient dobrze się czuł podczas wizyty w salonie. Serdeczna atmosfera i miła rozmowa, jest punktem wyjścia do rozpoczęcia budowania długoterminowej relacji.

Powiadomienia SMS jako ciekawy sposób na budowanie relacji z klientem

Co jeszcze można zrobić w trosce o zadbanie o długoterminowe relacje? Naszym zdaniem ciekawym rozwiązaniem są powiadomienia SMS dla salonu fryzjerskiego. Ogólnie rzecz przyjmując mało kto lubi spam, newslettery oraz wszelkiej maści wiadomości reklamowe – niezależnie czy mówimy o smsach czy o wiadomościach mailowych. Jednak w przypadku powiadomień o zbliżającej się wizycie u fryzjera wygląda to kompletnie inaczej. Dlaczego? Otusz rozwiązań pozwalających wysyłać klientowi powiadomienia SMS jest coraz więcej i coraz więcej salonów przekonuje się do takiego działania. Mimo to, wciąż jest to sam początek drogi ku temu, żeby powiadomienia sms stały się powszechnym standardem w branży fryzjerskiej. Dlatego klienci, którzy otrzymują tego typu powiadomienia czują się wyjątkowo obsłużeni i mają wrażenie, że współpracują z salonem, który wyróżnia się profesjonalizmem. Poza czysto wizerunkowym wydźwiękiem takich powiadomień ich skutek jest oczywisty – po prostu klient bardziej pamięta o naszym salonie i tym samym jest większa szansa, że zacznie odwiedzać nasz salon w sposób regularny.

________________________________________________________________________
ARTYKUŁ SPONSOROWANY | Drogi czytelniku powyższy artykuł może być materiałem reklamowym (artykułem sponsorowanym), który został napisany lub zlecony przez reklamodawcę. 

Więcej artykułów

Popularne