Strona głównaDzieciPrzedszkole językowe z metodą immersji - czy warto?

Przedszkole językowe z metodą immersji – czy warto?

Przedszkole językowe z metodą immersji – wszystko, co trzeba o nim wiedzieć


W obecnych czasach wielu młodych rodziców zastanawia się jakie przedszkole wybrać dla swoich dzieci. To nic dziwnego, większość z nich chce sprawić, by ich syn lub córka mieli zapewnioną wykwalifikowaną opiekę oraz szybki i kompleksowy rozwój. Dlatego też część z nich decyduje się na placówkę edukacyjną, która zapewni swoim podopiecznym metodę immersji. Jednak czym się charakteryzuje takie przedszkole? By odpowiedzieć a to pytanie należy zastanowić się przede wszystkim nad tym czym jest metoda immersji.
Metoda immersji polega na maksymalnym otoczeniu się danym językiem z każdej strony. Dlatego też tego typu przedszkola oferują lekcje prowadzone częściowo lub całościowo w danym języku. Nawet jeżeli dziecko na początku nie zna na początku wielu wyrazów, a także konstrukcji, z czasem nabywa ono umiejętność posługiwania się coraz większą ilością zwrotów. W takich przedszkolach chodzi przede wszystkim o to, by najmłodsi “osłuchali się” z brzmieniem języka tak, by w przyszłości mogli oni nabywać wiedzę dużo prościej i szybciej.

Zalety przedszkoli językowych

Przedszkola językowe z metodą immersji mają zarówno zalety, jak i wady. Przede wszystkim, dzieci pozostawione pod opieką takich placówek otoczone są danym językiem z każdej strony, przez co łatwiej przyswajać im pewne zwroty i wyrazy bez konieczności tradycyjnej nauki przy pomocy podręcznika. Znacząco niweluje to uczucie zmęczenia danym zagadnieniem i sprawia, że najmłodsi chętnie uczą się nowych umiejętności. Zwiększają się także ich zdolności poznawcze, a do przyswajania wiedzy niepotrzebne są specjalne materiały dydaktyczne, bowiem to opiekun grupy spełnia najważniejsze zadanie.
Przykładem takiej placówki jest Przedszkole językowe w Konstancinie.

________________________________________________________________________
ARTYKUŁ SPONSOROWANY | Drogi czytelniku powyższy artykuł może być materiałem reklamowym (artykułem sponsorowanym), który został napisany lub zlecony przez reklamodawcę. 

Więcej artykułów

Popularne